11.10.2021
Veckan började med en förmiddag på gården tillsammans med lamm-gruppen. Barnen lekte pirater och grävde mycket i sandlådan.

I tisdags hade vi samling med sångburkar om olika djur innan vi gick ut på gården och lekte tillsammans med lammgruppen! Det regnade väldigt mycket så barnen passade på att leka med vatten och i lekstugan.

I onsdags hade vi sångpåse i samlingen, i sångpåsen fanns det djur som vi sjöng om! Sen gick vi ut på gården och lekte, det fanns gott om vatten i tunnan så barnen passade på att leka med det då de fick gården för sig själva eftersom lamm-gruppen var i skogen!

I torsdags blev det samling med sångburkar igen! Vi sjöng om hulken, bilen och hästen! Sen gick vi ut på gården, egentligen så är torsdagar vår cykeldag men det fick vi hoppa över då vi hade lite personalbrist!