21.01.2022

Det har varit en lugn vecka med få barn här då det nu är flera olika sjukdomar som går, men mest förkylning!

I måndags hade vi samling alla tillsammans och sjöng olika sångburkar och åt frukt. Sen var vi kvar inne och lekte, några gick upp och lekte uppe och några var kvar nere och körde med bilar och byggde med klossar.

I tisdags hade vi också samling tillsammans med lammgruppen innan vi gick ut på gården och lekte.

I onsdags hade vi egen samling med sångburkar innan vi gick ut på gården! Barnen njöt av att vara ensamma på gården och upptäckte alla hörn i sin egen takt!

I torsdags hade vi fruktsamling alla tillsammans och sen var vi kvar inne och hade mini-röris då det var snöstorm ute. Efter mini-rörisen byggde vi med lego innan det var dags för mat.